[rsnog] IPv6

Marko kerberus at gmail.com
Thu Jun 15 13:02:45 CEST 2017

Je l postoji *neki *presek stanja? Ikakav?

Ono po čemu je Srbija poznata, to je da se preseci po kvalitativnom sistemu
prave - retko. :)
(Čak i tamo gde je najvažnije, tipa: obrazovanje tj. http://www.mpn.gov.rs/
tj. imamo 20+ univerziteta, u zemlji kojoj ne treba više od 6. Nemamo
Šangajsku listu a-la-Serbia. Ali volimo da se dičimo BU-om. Ali nisu svi
fakulteti BU-a dobri fakulteti. Ali studenti "znaju" i bez liste... to je
argument #1 protiv lista. Ta usmenu podela na: dobro, srednje, loše. A to
ne valja. Ali je i sasvim druga tema... važna da, ali ne u ovom kontekstu.)

ie.

taj i taj ISP ima ipv6 ... u tom i tom segmentu (user pool, hosting etc.)
ta i ta hosting kompanija ... -||-
ta i ta firma ... -||-

Može da se protumači kao reklama, a može i da bude od koristi nekome.
Sve zavisi od ugla iz kog posmatraš stvari, iako objektivan ugao nije
sporan - u ipv6 smo zaostatku.
Razloga ima puno. I sigurno je najveći "krivac" - trošak tranzicije. Koji
nije zanemarljiv, i uključuje sve već pomenuto. I, proces je. /iako se,
čitajuci inicijalni email, stiče utisak da je sve *piece of cake* - "uradi
od 1 do 6 i sve je - (ready for) ipv6" :D

Realizacija je mesto gde ljudi najčešće padaju. Ideje imaju svi :)
A i mišljenje.

-M.