[rsnog] Treća RSNOG konferencija

Slobodan Marković slobodan.markovic at rnids.rs
Thu Jun 15 12:57:10 CEST 2017

Sveže ugovoren datum i mesto za RSNOG+ISOC ION konferenciju:

četvrtak, 23. novembar, hotel Hyatt Regency, Beograd

Rezervišite datum! :)

Inače, negde od jula krenućemo da radimo na programu — naš programski tim + kolege iz ISOC Deploy 360 programa — pa će tokom leta biti više detalja...

Pozdrav,
Sloba