[rsnog] AllIP transformacija ili kako su Telekom Srbije i Huawei obećali da će Srbiju pokriti optikom

Slobodan Marković slobodan.markovic at rnids.rs
Mon Feb 20 08:41:56 CET 2017

Ima ovde dosta dugačka diskusija na tu temu: https://forum.benchmark.rs/showthread.php?392994-Kvalitetniji-Internet-do-2020-pra%C4%87enje-realizacije-projekta-quot-All-IP-quot-transformacije <https://forum.benchmark.rs/showthread.php?392994-Kvalitetniji-Internet-do-2020-pra%C4%87enje-realizacije-projekta-quot-All-IP-quot-transformacije>

Ništa detaljnije, ili zvanično, nisam video do sada… :/

Pozdrav,
Sloba