[rsnog] Priprema druge RSNOG konferencije - poziv za programski tim

Predrag Ivanovic predivan at mts.rs
Mon Apr 4 14:10:07 CEST 2016

On Mon, 28 Mar 2016 18:04:03 +0200
Slobodan Marković wrote:

>Hvala na interesovanju za RSNOG konferenciju!
>
>Iako će teme i program RSNOG konferencije konačno odrediti programski tim,
>prilično sam siguran da će one biti usko vezane za ono što interesuje
>administratore mreža telekomunikacionih operatora i internet infrastrukture.
>
>U nastavku dajem okvirni spisak tema od prošle godine, pa se možemo dalje
>konsultovati van mailing liste:
<snip>

Ovde ima tema za bar dve konferencije godišnje (hint,hint) :)
(Zašto nema para u budžetu za tako nešto, a ima za svakakve gluposti je rant for another day).

Par sugestija:
1.Više vremena za panele (taman se zakuva rasprava i Q&A, a ono već kraj).
2.Nagradna igra, sa nagradama kao 'Dan* u SOX-u' (kladim se da imaju mnogo kul igračke
u lab-u/produkciji), ili 'Fotka sa root serverima', za bonus geek cred.

*(za 'Ajd' idi kući više, vidiš da radimo' definiciju dana)

Odličan ste posao uradili prošli put, strim je radio bez problema, tako da opušteno,
nije da imamo velika očekivanja :)

Pedja