[rsnog] Priprema prve RSNOG konferencije

Slobodan Marković Slobodan.Markovic at rnids.rs
Mon Apr 20 15:45:21 CEST 2015

Dragi svi,

Juna prošle godine, na skupu o uvođenju IPv6 u Srbiji<http://www.rnids.rs/lat/novosti/ipv6-u-srbiji-%E2%80%93-budu%C4%87nost-i-primena/id/4565>, okvirno smo se dogovorili da slično okupljanje ponovimo ove godine.

U međuvremenu je oformljena ova e-lista, a Upravni odbor RNIDS-a odvojio je sredstva za podršku organizaciji RSNOG konferencije u 2015. godini.

Imajući ovo u vidu, mislim da bi trebalo da krenemo sa pripremom prve RSNOG konferencije, koja bi se održala (pretpostavljam) u trećem ili četvrtom kvartalu.

Okvirna ideja je da konferencija traje jedan dan, odnosno da se sastoji iz nekoliko sesija, uključujući i mogućnost dovođenja gostiju iz inostranstva.

Ključna stvar je program konferencije, za koji mislim da treba da oslikava potrebe i interesovanja RSNOG zajednice.

Zato bih voleo da vas pozovem da iskažete svoje interesovanje za učešće u programskom timu prve RSNOG konferencije!

Zadatak programskog tima bio bi da sačini program tj. predloži spisak tema, potencijalne predavače/goste/učesnike sesija i datum održavanja konferencije.

Za sada nema ograničenja po pitanju broja članova tima, ali mi deluje da sve manje od 4 osobe ne bi imalo smisla...

Pišite se ako ste zainteresovani ili imate bilo kakav drugi komentar/mišljenje na ovu temu!

Na kraju, evo kako slične konferencije izgledaju u našem okruženju i nešto dalje:

SINOG - http://www.sinog.si/sinog/sinog-1-6/agenda/
RONOG - http://www.ronog.ro/programme/
PLNOG - https://warszawa.plnog.pl/en/agenda/agenda/

Pozdrav,
Sloba

--
Slobodan Marković
Advisor for ICT Policy and Internet Community Relations

Serbian National Internet Domain Registry (RNIDS)
Žorža Klemansoa 18a/I, 11000 Belgrade, Serbia<https://www.google.rs/maps/place/RNIDS/@44.8222262,20.4699215,17z/data=!4m2!3m1!1s0x475a7ab629cba9d9:0x67b38bf5c9d380b3>
rnids.rs<http://rnids.rs> | рнидс.срб<http://рнидс.срб>